2008. december 20., szombat

Amikor eljön Jézus....

Azon gondolkodtam a ma Istentiszteleten, hogy mi lenne, ha hirtelen itt teremne Jézus és azt mondaná :

-Sziasztok, én vagyok Jézus Krisztus, az Isten egyszülött fia. Hozzám imádkoztatok, engem dícsértetek, az én visszajövetelemet vártátok, és most ittvagyok köztetek.

Vajon elhinném-e Neki, hogy ő az ? Miről ismerném meg ? Mutathatja a kezén a szögek nyomait, de olyat lassan már bárki tud csinálni. Mi már Hollywood-on nőttünk fel, és mindent láttunk a vásznon, miért ne lehetne úgy az életben is ? De akkor honnan tudnám, hogy valóban Ő az ? Elkezdené sorolni a legféltettebb titkaimat, és onnan ? De hát azokat a démonok is ismerhetik... De akkor honnan tudom hogy Ő AZ ???? Ebben a világban már szinte semmi sem az, mint aminek látszik. Hazudnak nekünk a politikában, a reklámokban, és a filmekben is bármit el tudnak hitetni velünk. Ezért nem is olyan könnyű minket meggyőznie Jézusnak, mint annakidején Tamást volt. Vagy mégis ??? :)
Arra jutottam, hogy van a Bibliában egy példázat a 10 szűzről, valószínűleg ebben lehet a megoldás kulcsa. Olajat kell gyűjteni. A bennünk lakó Szent Lélek/Szellem fogja kijelenteni nekünk, hogy aki előttünk áll, az VALÓBAN JÉZUS KRISZTUS, vagyis a példázatbeli Vőlegény.
Ti gondolkodtatok már ezen ?

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia!Szerintem ha most eljönne Jézus nem beszélgetne nem azért jön vissza,hanem elragadtatni minket.De ha mégis beszélnél vele azt éreznéd mert a Szent Szellem vezetne.
Heni