2010. december 17., péntek

Hálás vagyok Neked Uram!

Köszönöm, hogy ennyire szeretsz engem Uram, köszönöm, hogy mindig vigyázol rám és a családomra. Köszönöm, hogy sikeressé teszed a kezem munkáját, és megáldasz engem kimentemben bejöttömben. Köszönöm, hogy megbocsátó és türelmes Istenem vagy Te nekem. Kérlek adj nekem is sokkal több türelmet a gyermekeimhez, mint amennyi van hozzájuk. Köszönöm, köszönöm, köszönöm, köszönöm....
Ha csak egy mustármagnyi hitem lenne, már azzal is hegyeket mozgathatnék azt mondtad. Szeretném, ha csak egy mustármagnyi hitem lenne! Kérlek add hitem növekedését, hogy egyre jobban hitről hitre jussak és elérjem azt a mustármagnyit legalább. Szeretlek Uram, és olyan jó, hogy napról napra fogod az én kezem, mindig mellettem jársz és nem hagysz el engem. Kérlek tarts erősen, hogy én se távolodjak el Tőled, a Te keskeny ösvényeden maradjak, és majd végül győztesen fussam meg a hit pályáját, kérlek tarts meg engem Uram!
Köszönöm, hogy úgy szerettél minket, hogy a Te egyszülött fiadat adtad oda értünk váltságul, hogy aki hisz Őbenne, az el ne vesszen, hanem Örök Élete legyen. Köszönöm, hogy a Te gyermekednek nevezel engem is, és a Te Egyszülött Fiad nevében bármit kérhetek Tőled. Köszönöm Neked Jézus Nevét, melyre minden térd meghajol. a Mennyben, a földön és a föld alatt is. Jézus Krisztus Nevében ÁMEN!

Nincsenek megjegyzések: