2008. november 12., szerda

Gyakorlati kérdés

Istennek hála sokan jártok erre keresztények :)
Most egy gyakorlati kérdést szeretnék Nektek feltenni. A szitu :
Ma este ahogy mentem autóval lakott területen kívül (mögöttem a 3 gyerekemmel) sok autó jött szembe, olyankor amikor jöttek ugye ahogy kell én is, meg a szembenjövő is kölcsönösen levettük az országútit, hogy ne vakítsuk el egymást. Aztán jött az egyik, levettem, ő is levette...de már tette is vissza, aztán úgy jött szembe, hiába villogtam neki, nem vette le, csak amikor felraktam én is országútira, de azonnyomban visszarakta ő is országútira, amint én levettem tompítottra. Ezt eljátszottuk párszor mire végre elmentünk egymás mellett. Persze nem bírtam ki morgás nélkül, jól le "baromállatoztam". Tudom, hogy ez nem helyes, de olyan gyorsan történtek a dolgok, és annyira fel voltam háborodva.... Aki közlekedik az utakon, az sokszor kerül ilyen és ehhez hasonló helyzetbe. Szóval csak azt szeretném kérdezni, hogy ti - mint keresztények - mit szoktatok tenni hasonló helyzetben? És mi a helyes viselkedés ?
Lehet gyakorolni fogom, hogy legközelebb valami áldásféleség jöjjön a számra, mondjuk valami ilyesmi, hogy : Ó URAM, KÉRLEK A JOGSI MELLÉ ADJ NEKI ÉSZT IS! (kár, hogy ezt nem lehet 1 szóban elmondani)

Nincsenek megjegyzések: